VAN ONZE CEO

2019 sloten wij af als ons meest duurzame jaar. Een perfect moment om nu het Together Tomorrow programma, waarmee we al onze activiteiten op het gebied van duurzaamheid bundelen, te lanceren. Een moment waarop we ons ook een weg banen door de COVID-19 pandemie. Samenwerken is nu belangrijker dan ooit. Ik ben ervan overtuigd dat ons doelgerichte en ambitieuze Together Tomorrow programma blijvende waarde zal creëren voor onze klanten, leveranciers, investeerders en communities.

Door alle initiatieven samen te brengen, begrijpen we steeds beter de behoeften van onze stakeholders en de wijze waarop onze missie een positive impact kan maken op hun leven. Hoewel we ons ervan bewust zijn dat echte vooruitgang niet zomaar gerealiseerd wordt en constante commitment vereist, zijn wij zeer gedreven om een beweging in gang te zetten en vastbesloten daarin te slagen.

Ik ben erg trots op de manier waarop ons team, en onze partners, zich inzetten voor duurzaamheid. Ons jaarlijkse Sustainability Report is het mooiste bewijs van deze passie en toewijding. Ik hoop dat je de tijd neemt om ‘m te lezen.

SAMEN OP REIS

Duurzaam ondernemen is voor Hunkemöller een reis. Het wordt onderdeel van onze mindset en in de praktijk gebracht door ons merk: van managers tot designers, inkoopteams, winkelmedewerkers en productiemedewerkers in gecontracteerde fabrieken. Met deze website en ons jaarlijkse rapport geven we inzicht in onze voortgang, delen we onze ambities en komen wij onze verantwoordelijkheden na.

De uitdaging is veelomvattend en vereist een focus op mensen en onze taak om vrouwen wereldwijd een goed gevoel over zichzelf te geven. Wij geloven dat inclusie wordt bereikt door diversiteit, en ik ben erg trots dat inclusie nu één van onze kernwaarden is. Wij zijn vastberaden om de beste arbeidsomstandigheden voor iedereen die onze producten maakt te creëren en zorg te dragen voor de welzijn van onze werknemers.

DUIDELIJKE DOELSTELLINGEN IN EEN DYNAMISCHE TIJD

Veranderend klantgedrag, digitalisering en klimaatverandering hebben invloed op de manier waarop we leven en handelen als een succesvol bedrijf. Met de wereldwijde pandemie van 2020 als extra uitdaging, is het juist nu belangrijk dat het ‘waarom’ van alles wat we doen onveranderd blijft.

Wij hebben onszelf uitdagende commerciële doelen gesteld en deze zijn belangrijk geweest voor ons succes. Ik ben vastbesloten om ook op het gebied van duurzaamheid een gerichte, gedreven aanpak te hanteren. Door duidelijke doelstellingen, onze blik op innovatieve materialen en processen en een goede dialoog met onze leveranciers en stakeholders, maken we het verschil.

Lees meer over onze strategie en doelstellingen, waaronder het doel om voor 2024 alle fabrieken van onze leveranciers een C-score of hoger te geven. Op onze Herkomst page vind je meer informatie over de A-E fabrieksclassificaties.

Wij mobiliseren iedereen binnen Hunkemöller om dit, en onze andere doelen, te bereiken.

SAMEN STERKER – DOE MEE

Hunkemöller heeft altijd geloofd in de kracht van samen en het komende jaar staat volledig in het teken van elkaar oproepen om in actie te komen: we willen dat iedereen meedoet, onze klanten, werknemers, partners en externe stakeholders. We zetten alles op alles om onze krachten te  bundelen en een positieve impact te maken. Wij zetten ons in voor echte verandering, om het succes van ons bedrijf te waarborgen, en tegelijkertijd bij te dragen aan een betere wereld.

Onthoud dat we samen zoveel meer kunnen bereiken, dus waarom zou je niet meedoen?

Better for the Planet. Better for the People. Better Together.

Philip Mountford

 

2019 sloten wij af als ons meest duurzame jaar. Een perfect moment om nu het Together Tomorrow programma, waarmee we al onze activiteiten op het gebied van duurzaamheid bundelen, te lanceren. Een moment waarop we ons ook een weg banen door de COVID-19 pandemie. Samenwerken is nu belangrijker dan ooit. Ik ben ervan overtuigd dat ons doelgerichte en ambitieuze Together Tomorrow programma blijvende waarde zal creëren voor onze klanten, leveranciers, investeerders en communities.

Door alle initiatieven samen te brengen, begrijpen we steeds beter de behoeften van onze stakeholders en de wijze waarop onze missie een positive impact kan maken op hun leven. Hoewel we ons ervan bewust zijn dat echte vooruitgang niet zomaar gerealiseerd wordt en constante commitment vereist, zijn wij zeer gedreven om een beweging in gang te zetten en vastbesloten daarin te slagen.

Ik ben erg trots op de manier waarop ons team, en onze partners, zich inzetten voor duurzaamheid. Ons jaarlijkse Sustainability Report is het mooiste bewijs van deze passie en toewijding. Ik hoop dat je de tijd neemt om ‘m te lezen.

 

SAMEN OP REIS

Duurzaam ondernemen is voor Hunkemöller een reis. Het wordt onderdeel van onze mindset en in de praktijk gebracht door ons merk: van managers tot designers, inkoopteams, winkelmedewerkers en productiemedewerkers in gecontracteerde fabrieken. Met deze website en ons jaarlijkse rapport geven we inzicht in onze voortgang, delen we onze ambities en komen wij onze verantwoordelijkheden na.

De uitdaging is veelomvattend en vereist een focus op mensen en onze taak om vrouwen wereldwijd een goed gevoel over zichzelf te geven. Wij geloven dat inclusie wordt bereikt door diversiteit, en ik ben erg trots dat inclusie nu één van onze kernwaarden is. Wij zijn vastberaden om de beste arbeidsomstandigheden voor iedereen die onze producten maakt te creëren en zorg te dragen voor de welzijn van onze werknemers.

 

DUIDELIJKE DOELSTELLINGEN IN EEN DYNAMISCHE TIJD

Veranderend klantgedrag, digitalisering en klimaatverandering hebben invloed op de manier waarop we leven en handelen als een succesvol bedrijf. Met de wereldwijde pandemie van 2020 als extra uitdaging, is het juist nu belangrijk dat het ‘waarom’ van alles wat we doen onveranderd blijft.

Wij hebben onszelf uitdagende commerciële doelen gesteld en deze zijn belangrijk geweest voor ons succes. Ik ben vastbesloten om ook op het gebied van duurzaamheid een gerichte, gedreven aanpak te hanteren. Door duidelijke doelstellingen, onze blik op innovatieve materialen en processen en een goede dialoog met onze leveranciers en stakeholders, maken we het verschil.

Lees meer over onze strategie en doelstellingen, waaronder het doel om voor 2024 alle fabrieken van onze leveranciers een C-score of hoger te geven. Op onze Herkomst page vind je meer informatie over de A-E fabrieksclassificaties.

Wij mobiliseren iedereen binnen Hunkemöller om dit, en onze andere doelen, te bereiken.

 

SAMEN STERKER – DOE MEE

Hunkemöller heeft altijd geloofd in de kracht van samen en het komende jaar staat volledig in het teken van elkaar oproepen om in actie te komen: we willen dat iedereen meedoet, onze klanten, werknemers, partners en externe stakeholders. We zetten alles op alles om onze krachten te  bundelen en een positieve impact te maken. Wij zetten ons in voor echte verandering, om het succes van ons bedrijf te waarborgen, en tegelijkertijd bij te dragen aan een betere wereld.

Onthoud dat we samen zoveel meer kunnen bereiken, dus waarom zou je niet meedoen?

Better for the Planet. Better for People. Better Together.

Philip Mountford