STRATEGIE & DOELSTELLINGEN

Onze duurzaamheidsstrategie is gericht op de juiste balans tussen planet, people en profit binnen Hunkemöller. In 2015 introduceerden we onze eerste duurzaamheidsstrategie. In 2019 hebben we deze herzien, met lange termijn waarde als nieuw ultiem doel. Wij nemen het realiseren van groei serieus en willen dit bereiken op een manier die maatschappelijke waarde toevoegt en de impact op het milieu vermindert.

Onze duurzaamheidsstrategie is gebaseerd op de United Nation’s Sustainable Development Goals. We nemen onze verantwoordelijkheid serieus en hanteren een holistische, duurzame benadering van al onze bedrijfsprocessen. Het gaat om de optimale balans tussen people, planet en profit. In ons jaarlijks rapport vind je meer informatie over onze duurzaamheidsstrategie.

29 DUURZAAMHEIDSDOELSTELLINGEN

Wij hebben onszelf 29 specifieke doelen gesteld, verdeeld over drie verschillende thema’s: de werkomgeving, het milieu en de community. Al onze ambities zijn in lijn met de United Nation’s Sustainable Development Goals en hebben betrekking op fabrieksinspectie, leefbaar loon, transparantie van de productieketen, gelijke kansen voor mannen en vrouwen en meer.

 

Om te zorgen dat wij op het gebied van duurzaamheid vooruitgang blijven boeken en het voor onze teams duidelijk is wat succes betekent, is een target gedreven cultuur essentieel. Meer details over deze targets vind je in ons Sustainability Report van 2019. Op pagina zes staat een beknopt overzicht van de targets.

29 DUURZAAMHEIDSDOELSTELLINGEN

Wij hebben onszelf 29 specifieke doelen gesteld, verdeeld over drie verschillende thema’s: de werkomgeving, het milieu en de community. Al onze ambities zijn in lijn met de United Nation’s Sustainable Development Goals en hebben betrekking op fabrieksinspectie, leefbaar loon, transparantie van de productieketen, gelijke kansen voor mannen en vrouwen en meer.

Om te zorgen dat wij op het gebied van duurzaamheid vooruitgang blijven boeken en het voor onze teams duidelijk is wat succes betekent, is een target gedreven cultuur essentieel. Meer details over deze targets vind je in ons Sustainability Report van 2019. Op pagina zes staat een beknopt overzicht van de targets.